Важливість самостійного хостингу CRM-системи

watch 24s
views 2

15:11, 03.04.2024

Зміст статті
arrow

  • СамохостингCRM-систем
  • Переваги вибору самостійного хостингу в CRM
  • Навігація процесом самостійного розміщення вашого CRM-рішення
  • 1. Визначте свої бізнес-вимоги та цілі
  • 2. Виберіть відповідного хостинг-провайдера
  • 3. Вивчіть та оцініть функції CRM-системи
  • 4. Розгортання обраної вами CRM-системи
  • 5. Пристосуйте налаштування програмного забезпечення до своїх потреб
  • 6. Імпортуйте та ефективно керуйте даними про клієнтів
  • 7: Використовуйте можливості CRM-аналітики
  • Важливість використання самохостингу для вашої CRM-системи

Система управління взаємовідносинами з клієнтами, яку зазвичай називають CRM, є одним із наріжних каменів у створенні різноманітних веб-сайтів, які передбачають будь-яку взаємодію бізнесу зі своїми клієнтами. Хоча існує багато сервісів, які пропонують CRM і розміщують її для вас, ви також можете вибрати рішення, які вам доведеться розміщувати самостійно. Вам доведеться спеціально присвятити час і зусилля для пошуку відповідного хостингового рішення. Однак це окупиться значно більшою кастомізацією та контролем над CRM-частиною вашого веб-сайту, тому ви обов'язково повинні спробувати це зробити, коли будете створювати веб-сайт.

СамохостингCRM-систем

Як ми вже говорили вище, є два способи розміщення вашої CRM: або вона розміщується у постачальника CRM, або ви розміщуєте її на орендованому сервері. У другому випадку вам доведеться взяти на себе відповідальність за обслуговування та адміністрування сервера, але, в свою чергу, ви отримаєте більше контролю і більше можливостей для налаштування та кастомізації вашого веб-сайту. Крім того, вам не потрібно буде платити постачальнику CRM-платформи.

А також, ви все ще можете обрати керований сервер, і тоді завдання з управління сервером візьме на себе ваш провайдер.

Переваги вибору самостійного хостингу в CRM

Кілька причин вибрати CRM, розміщену на власному хостингу:

Програмне забезпечення з відкритим кодом: Багато CRM-платформ мають відкритий вихідний код і є безкоштовними у використанні. Це надає вам великий простір для творчості в кодуванні, дозволяючи вашим розробникам вносити корективи в саме програмне забезпечення, щоб воно ідеально підходило для ваших проектів.

Кастомізація: За допомогою CRM, розміщеної на власному хостингу, ви можете визначити набагато більше її змінних, отримуючи вигоду від дуже специфічних особливостей.

Масштабованість: Вибравши VPS для розміщення CRM, ви зможете модернізувати свої ресурси, як тільки побачите в цьому необхідність, а це означає, що ви ніколи не будете обмежені в обчислювальних потужностях.

Інтеграція: Більшість CRM-рішень мають вбудовану інтеграцію з багатьма іншими бізнес-орієнтованими рішеннями, а це означає, що значна кількість завдань вже вирішена.

Відсутність зобов'язань: Обираючи CRM, розміщену на власному хостингу, вам не доведеться мати справу з довгостроковими контрактами з постачальниками CRM-послуг. У той же час, підписка на VPS-сервер часто може базуватися на набагато гнучкішому та економічно вигіднішому тарифному плані.

Навігація процесом самостійного розміщення вашого CRM-рішення

1. Визначте свої бізнес-вимоги та цілі

З'ясуйте деякі з основних змінних, які можуть характеризувати ваш бізнес-сайт. Який масштаб вашого бізнесу, як ви хочете встановити контакт з клієнтами, які стратегії подальшого розвитку ви вважаєте доцільними тощо. Після того, як ви окреслили ключові аспекти ролі CRM на вашому бізнес-сайті, ви можете розпочати пошук відповідного рішення.

2. Виберіть відповідного хостинг-провайдера

Хостинг-провайдер - це апаратна база для вашої CRM. Він забезпечує вашу CRM ресурсами, необхідними для її належного функціонування. Після того, як ви оцінили приблизну кількість ресурсів, які вам знадобляться для вашого веб-сайту і CRM зокрема, вам потрібно знайти хостинг-план, який задовольнить ці потреби. Вам також слід звернути увагу на ціни, оскільки різні провайдери можуть мати різну цінову політику, більш підходящу для одних підприємств і менш підходящу для інших. Крім того, врахуйте наступне:

  • Чи має постачальник хорошу репутацію, чи відомо, що він надає те, що обіцяє, та пропонує хороший рівень якості.
  • Місцезнаходження: Місцезнаходження має значний вплив на швидкість завантаження вашої сторінки. Переконайтеся, що ваш провайдер пропонує відповідне місце розташування, яке буде розташоване якомога ближче до вашої цільової аудиторії, що буде однією з найважливіших умов для їхнього комфортного користувацького досвіду та вашого високого SEO-рейтингу.
  • Центр обробки даних: Дата-центр - це приміщення, в якому розміщується ваш сервер. Він відповідає за підтримку його роботи, безпеку та пом'якшення наслідків надзвичайних ситуацій. Центри обробки даних класифікуються за певними рівнями сертифікації, від Tier I до Tier IV. Якщо ви надаєте великого значення цілісності проектів, які ви розміщуєте, вам слід шукати провайдерів із сертифікованими дата-центрами рівня Tier III.
  • Підтримка: Підтримка необхідна для того, щоб бути впевненим, що б не сталося з вашим сервером, його продуктивність буде обов'язково відновлена в найкоротші терміни. Тому переконайтеся, що у вашого провайдера є команда підтримки на рівні експертів, яка працює цілодобово.

3. Вивчіть та оцініть функції CRM-системи

Тепер настала черга обрати CRM-систему, яку ви будете використовувати. На сьогоднішній день існує безліч варіантів, тому вам потрібно провести ретельне дослідження. Ось список функцій, на які ви повинні звернути особливу увагу:

  • Автоматизація: Багато CRM-платформ передбачають різні функції автоматизації, які можуть значно полегшити виконання різних повторюваних завдань. Обов'язково перевірте, які саме функції автоматизації виконують дані CRM-платформи і наскільки вони відповідає потребам вашого бізнесу.
  • Інтеграція з програмним забезпеченням: Багато CRM-платформ мають вбудовану інтеграцію з різними сторонніми програмними рішеннями, тому вам слід шукати рішення, що добре інтегруються з рішеннями, які ви збираєтеся впроваджувати.
  • Моніторинг: Моніторинг необхідний для постійного коригування вашого бізнесу і вашого сайту, щоб він краще виконував свої завдання і досягав поставлених цілей. Добре продуманий і зручний у використанні інтерфейс моніторингу зробить цей процес не тільки простішим, але й ще більш приємним і корисним.
  • Управління лідами: Те, як ви працюєте з лідами, має важливе значення для досягнення ефективності продажів, тому шукайте прозорий і зручний інтерфейс управління лідами з усіма зручними функціями, які ви цінуєте.

4. Розгортання обраної вами CRM-системи

Після того, як ви вибрали і придбали тарифний план хостингу і обрали відповідну CRM, ви можете перейти до встановлення CRM. Загальний порядок дій для цього буде приблизно наступним:

  • Встановіть базовий пакет серверного програмного забезпечення - PHP, веб-сервер і базу даних.
  • Завантажте CRM з усіма необхідними файлами у її офіційного дистриб'ютора.
  • Перенесіть ці файли на ваш сервер (за потреби розархівуйте їх).
  • Запустіть інсталяційну програму для встановлення програмного забезпечення.

5. Пристосуйте налаштування програмного забезпечення до своїх потреб

CRM-системи, як правило, дуже добре налаштовуються. Приділивши увагу кастомізації, ви можете налаштувати досить зручний інтерфейс з усіма елементами, необхідними для ваших основних бізнес-завдань. Враховуючи різноманітність застосувань CRM, різні платформи пропонують різні функції, зокрема модулі та інформаційні панелі, які дозволяють вам налаштовувати та створювати функції та інтерфейс вашої CRM, оптимізувати бізнес-процеси та підвищити загальну ефективність.

6. Імпортуйте та ефективно керуйте даними про клієнтів

Збір даних є важливим елементом роботи з CRM. Завдяки цьому ви зможете зрозуміти своїх клієнтів і спрогнозувати їхні дії, що в подальшому може бути використано для маркетингу та покращення контакту з клієнтами. Процедура імпорту даних варіюється від однієї CRM до іншої, тому обов'язково уважно вивчіть її. Після цього ви можете слідувати деяким з наведених нижче рекомендацій, щоб оптимізувати процес збору даних:

  • Виконуйте регулярні перевірки даних, щоб переконатися, що вони актуальні.
  • Переконайтеся, що всі процеси, які можна автоматизувати, автоматизовані, щоб досягти максимальної ефективності.
  • Навчайте членів вашої команди, щоб вони знали про всі функції, які ви впровадили в програмне забезпечення.
  • Переконайтеся, що ваші дані організовані у послідовний та уніфікований спосіб, приділяючи особливу увагу критично важливій для бізнесу інформації.

7: Використовуйте можливості CRM-аналітики

Після того, як ви придбали сервер, обрали CRM, встановили її та налаштували, настав час скористатися всіма її можливостями. На цьому етапі особливо варто звернути увагу на CRM-аналітику. Уважно стежачи за нею, ви зможете регулярно вдосконалювати свої стратегії, щоб зрештою підвищити конверсію. Використовуючи CRM, зверніть особливу увагу на такі показники:

  • Нові ліди: Слідкуйте за новими потенційними клієнтами, які з'являються, і аналізуйте, що їх привабило.
  • Взаємодія з потенційними клієнтами: Відстежуйте, які дії призводять до позитивної реакції з боку ваших потенційних клієнтів.
  • Взаємодія з сайтом: Аналізуйте склад аудиторії, яка відвідує ваш сайт.
  • Купівельна поведінка: Проаналізуйте, які конкретні дії можуть бути пов'язані з кінцевою метою покупки ваших клієнтів.
  • Відстеження проблем: Слідкуйте за проблемами, з якими стикаються ваші клієнти, щоб запобігти їх виникненню в майбутньому.

Важливість використання самохостингу для вашої CRM-системи

Як ви вже переконалися, самостійне розміщення вашої CRM-системи часто є найкращим способом налаштувати інтерфейс для взаємодії з клієнтами, моніторингу та постійного вдосконалення вашого бізнесу. Ми сподіваємося, що цей посібник прояснив важливість такого підходу, і тепер ви маєте чітке уявлення про те, що потрібно зробити, щоб почати використовувати CRM, розміщену на власному хостингу. Дякуємо і бажаємо успіхів у вашому цифровому бізнесі!

Поділитися

Чи була ця стаття корисною для вас?

Популярні пропозиції VPS

Інші статті на цю тему

Бэкап VPS
Бэкап VPS
cookie

Чи приймаєте ви файли cookie та політику конфіденційності?

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід роботи на нашому сайті. Якщо ви продовжуєте користуватися сайтом, не змінюючи налаштувань, вважайте, що ви згодні на отримання всіх файлів cookie на сайті HostZealot.