Ефективні рекомендації зі створення картки товару, що продає

Ефективні рекомендації зі створення картки товару, що продає

13:52, 05.12.2022

Зміст статті
arrow

  • Правильна структура сторінки з товарами
  • Відгуки та запитання
  • Можливі альтернативи та супутні товари
  • Віконце з можливістю поставити запитання
  • Корисні матеріали
  • Як правильно оформити картку товару
  • SEO-оптимізація

Електронна комерція зростає стрімкими темпами, що стало особливо відчутним від початку пандемії COVID-19. За даними Insider Intelligence, уже до 2025 року обсяги роздрібної торгівлі у сфері e-commerce зростуть на 50%, до 7,3 трлн доларів, і становитимуть 24,5% загального обсягу роздрібних продажів. На поточний момент цей сегмент ринку становить трохи більше 20%, що також досить суттєво. У зв'язку з цим великі торгові майданчики та інтернет-магазини дедалі більше уваги приділяють сайтам і оформленню карток товару.

Важливо, щоб картки товару, які продають, були інформативними, корисними, змістовними і при цьому унікальними. Далі в статті ми розповімо, як правильно вибудувати структуру сторінки з товарами, і що потрібно враховувати під час оформлення карток.

Правильна структура сторінки з товарами

Пройдемося базовими складовими картки товару, які мають бути завжди:

  1. Назва товарної одиниці. Має бути лаконічною, добре помітною та інформативною. Намагаємося уникати незрозумілих абревіатур, які можуть заплутати покупця.
  2. Зображення. Підбирати рекомендується естетичні фотографії з кількох ракурсів, щоб покупець міг добре роздивитися товар, його форму, особливості дизайну, габарити. Якщо є така можливість, краще виставляти товар у вигляді тривимірної моделі, яку відвідувач сайту зможе покрутити як йому заманеться. Зображення мають бути з високою роздільною здатністю, щоб людині не довелося роздивлятися все з лупою.
  3. Ціна товару. Бажано, щоб вартість була вказана в самому верху картки товару - її необхідно виділяти великим жирним шрифтом. Якщо на сайті акція - перекреслюємо оригінальну ціну і поруч пишемо нову, із зазначенням конкретної суми, яку людина заощадить у разі покупки. У жодному разі не приховуйте ціну і не пропонуйте "зателефонувати, щоб дізнатися вартість" – у більшості випадків людина просто піде на інший сайт. Такий підхід тільки зменшує шанси успішного продажу.
  4. Інтерактивні кнопки із закликом до дії – на картці товару мають бути посилання, пройшовши за якими людина зможе додати товар у кошик або перейти відразу безпосередньо до оформлення замовлення.
  5. Опис картки. Що за товар, які характеристики, для яких цілей і завдань використовується, які у нього особливості, переваги - всю цю інформацію необхідно заносити в картку. Без зайвої води, коротко і по суті. З точки зору SEO рекомендується, щоб описи товарів були унікальними, тож для цього завдання доведеться вдатися до послуг копірайтерів.
  6. Умови замовлення. Ця інформація вшивається не в картку товару, а в саму структуру сайту – так, щоб людина бачила одні й ті ж відомості завжди, незалежно від того, який товар дивиться. Вказуємо способи оплати, умови доставки, гарантії, додаткові послуги, а також умови повернення або обміну.

Це ті елементи, які мають бути обов'язково. Є й додаткові структурні елементи, які можуть значно підвищити привабливість інтернет-магазину та його ефективність з точки зору продажів. Розглянемо їх докладніше.

Відгуки та запитання

Тут ваші зареєстровані клієнти зможуть ділитися враженнями як про товар, так і про якість обслуговування. Відгуки – потужний маркетинговий інструмент, здатний серйозно підвищити довіру до інтернет-магазину з боку відвідувачів. Головне – намагайтеся накопичувати реальні відгуки покупців, оскільки замовні відгуки люди, як правило, відчувають за версту.

Нюанс у тому, що далеко не всі люди готові витрачати час після купівлі товару на написання відгуку. Вийти із ситуації можна різними способами – просити залишити відгук за допомогою SMS або в месенджерах, або якось до цього мотивувати. Наприклад, впровадити систему нарахування бонусів за залишені відгуки, які в майбутньому людина зможе витратити на якусь приємну дрібницю. І якщо повідомлення і нагадування діють не завжди, то бонуси і знижки досить ефективні.

Ефективні рекомендації зі створення картки товару, що продає

Можливі альтернативи та супутні товари

Під кожним описом можна додати розділ з рекомендаціями, де автоматично підбиратимуться схожі за призначенням і характеристиками товари, а також додаткові аксесуари до них. Наприклад, якщо йдеться про смартфон, непогано було б порекомендувати відразу для нього кілька відповідних чохлів, захисне скло або зарядний пристрій.

Віконце з можливістю поставити запитання

Якщо людині потрібно дізнатися щось додатково, вона не повинна йти на інші сайти і гуглити інформацію самостійно. Ці відомості їй має надати менеджер або консультант, а можливість звернутися до нього має бути реалізована прямо на картці з описом товару.

Корисні матеріали

Відеоогляди, статті з блогу, порівняльні таблиці, інфографіка – тут можна додати багато всього цікавого і корисного. Головне – щоб ця інформація не заважала користувачеві ознайомитися з самим товаром, його характеристиками та перевагами.

Як правильно оформити картку товару

Пройдемося ключовими рекомендаціями:

  • Усі картки товару мають бути зроблені в єдиному стилі, щоб у відвідувача не виникало дисонансу під час переходу від однієї до іншої.
  • Зображення продукту має бути зліва – європейці звикли читати зліва направо, і таке розташування є оптимальним з точки зору сприйняття.
  • Характеристики розміщуємо або знизу, під картинкою, а праворуч від зображення найкраще помістити короткий опис, інформацію про ціну і CTA-кнопки.
  • Ключова інформація має опинитися перед очима відвідувача одразу ж, щойно сторінка завантажиться. Це назва товару, його зображення і ціна.
  • Оптимальний обсяг тексту для картки товару – 500-1000 знаків без пробілів. Намагайтеся вкладатися в цей обсяг, уникайте води, робіть контент максимально концентрованим і змістовним.
  • В описі товару завжди вказуйте переваги та особливості у вигляді списку, щоб візуально виділити їх у тексті.

Пам'ятайте, що у сфері e-commerce спостерігається вкрай висока конкуренція, а тому потрібно докласти максимум зусиль, щоб ваш інтернет-магазин виглядав і відчувався на рівень вищим порівняно з більшістю конкурентів.

SEO-оптимізація

Щоб за ключовими пошуковими запитами ваш інтернет-магазин мав вищі позиції у видачі, необхідно грамотно підійти до пошукової оптимізації. Ви повинні приділити увагу таким аспектам:

  • Метадані title, description і h1. Оптимальною структурою буде назва продукту із зазначенням ключових параметрів і комерційних пошукових запитів.
  • Мета-теги для картинок (атрибути alt і title). Вони повинні відповідати суті зображення з яким-небудь ключовим входженням.
  • Мікророзмітка сторінок товарів. Цей метод дає змогу оптимізувати сторінку для пошукових роботів і користувачів, що підвищує шанси на більш високе ранжування.
  • Оптимізація описів карток товарів за допомогою ключів і LSI.
  • Адаптація під мобільні пристрої – це важливо не тільки з точки зору SEO, але й підвищує зручність самих відвідувачів. Зручно їм – вищий шанс того, що людина повернеться до вас знову.

Це лише базові аспекти SEO, які можна застосувати для підвищення ефективності просування. Більш детально про всі ці аспекти вам може розповісти SEO-фахівець, який буде займатися вашим проектом.

Якщо залишилися якісь питання, звертайтеся до наших фахівців через Livechat або за телефоном. Всього доброго!

views 9s
views 2
Поділитися

Чи була ця стаття корисною для вас?

Популярні пропозиції VPS

Інші статті на цю тему

cookie

Чи приймаєте ви файли cookie та політику конфіденційності?

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід роботи на нашому сайті. Якщо ви продовжуєте користуватися сайтом, не змінюючи налаштувань, вважайте, що ви згодні на отримання всіх файлів cookie на сайті HostZealot.