Сторінка подяки клієнту "Thank You Page"

Сторінка подяки клієнту "Thank You Page"

14:47, 05.12.2022

Зміст статті
arrow

  • Навіщо потрібна сторінка подяки
  • Важливі елементи для сторінки Thank You Page
  • Яку роль виконує сторінка подяки
  • Веб-аналітика Thank You Page
  • Підбиття підсумків

Досвідчені розробники сайтів і Landing Page обов'язково створюють сторінку подяки "Thank You Page", адже це значно підвищує вірогідність того, що людина повернеться знову, і що вона відчує якусь приємну емоцію від співпраці з вами. Її відвідувач бачить щоразу, коли здійснює цільову дію – завершує покупку, підтверджує замовлення, підписується на розсилку.

Навіщо потрібна сторінка подяки

Важливо розуміти, що для створення хорошої сторінки подяки недостатньо просто створити спливаюче віконце з написом "Дякуємо за замовлення, наш менеджер з вами зв'яжеться". Це – холодно, і це не працює. У більшості випадків таке повідомлення людина навіть не стане читати, а постарається якомога швидше закрити настирливе віконце, що вискакує.

Навіть більше того, якщо "Thank You Page" порожня, нудна і нецікава, вона може спровокувати прямо протилежний ефект – викликати роздратування. Просто тим, що вона є. А через неприємний осад може виникнути так званий "синдром каяття покупця", і з великою часткою ймовірності в майбутньому ви клієнта втратите.

Таким чином, сторінку подяки потрібно створювати з розумом, розуміючи, з яких елементів вона вибудовується, і які існують маркетингові принципи, що здатні підвищити її ефективність щодо продукування позитивного досвіду відвідувачів.

Важливі елементи для сторінки Thank You Page

Почніть із простого і доброго слова "Дякую". Не будьте багатослівні й не намагайтеся падати ниць перед клієнтом – дякувати теж потрібно з гідністю. Далі ви маєте дати зрозуміти людині, що вона вчинила правильну дію, і що про своє рішення вона не пошкодує. Для цього рекомендується давати невелике пояснення про те, що станеться далі. Ось кілька прикладів:

  • Дякую! Протягом півгодини перевірте пошту, а ми вже щосили працюємо над вашим замовленням.
  • Дякуємо за проявлений інтерес. Тепер ви отримуватимете інформацію про акції та оновлення на вказану пошту – обіцяємо надсилати тільки найважливіше.
  • Заявку отримано! Відпочивайте і насолоджуйтеся життям, ваша посилка скоро буде відправлена за вказаною адресою.

Тобто намагайтеся написати щось неординарне, нестандартне. Винаходити велосипед не потрібно, але й сипати абсолютно шаблонними нудними фразами не варто. Потрібно якось зачепити увагу клієнта, щоб у його свідомості промайнула думка "О, а це щось новеньке, прочитаю-но".

Класно працюють винагороди. Наприклад, якщо людина підписалася на розсилку  подаруйте їй який-небудь купон на знижку на 5-10%. Дрібниця, ваша компанія від цього не розориться, а людині точно буде приємно, і це гарантовано залишить приємні враження про співпрацю.

Грамотна сторінка подяки – це гачок, який здатен почати в'язати полотно довгострокових відносин між клієнтом і компанією. Тут важливо проявити турботу і ввічливість щодо відвідувача, а також нагородити його за вчинення цільової дії. Навіть згадана вище знижка – це не втрата доходу. Розглядайте це як інвестицію в майбутнє, адже люди з більшою ймовірністю повертаються до тих магазинів і компаній, які залишили після себе приємні спогади.

Сторінка подяки клієнту

Отже, ось кілька елементів, які обов'язково мають бути на Thank You Page:

  1. Подяка. Лаконічна і помірно тепла, без перегинів.
  2. Підтвердження того, що відвідувач усе зробив правильно.
  3. Заклик до дії – можна запропонувати підписатися на розсилку або подивитися список свіжих акційних товарів.
  4. Інструкції для подальших дій – потрібні не завжди, а тільки в тому разі, якщо послідовність дій не зовсім очевидна.
  5. Кнопки соціальних мереж – щоб відвідувач міг перейти на ваші акаунти в соцмережах і підписатися.

Є й додаткові елементи, які інтегрувати можна, але не обов'язково. Сюди належать рекомендації інших матеріалів (якщо у вас, наприклад, ЗМІ), можливість залишити відгук, пропозиція схожих продуктів/статей/послуг тощо. Головне – не перевантажувати цю сторінку, щоб не виникло відчуття, ніби людина потрапила на базар.

Яку роль виконує сторінка подяки

Є низка функцій, які може виконувати Thank You Page:

  • Додаткові продажі. Якщо це доречно, можете акуратно порадити інші товари або послуги, які можуть бути йому цікаві. Для цього створюються спеціальні алгоритми, які підбирають "схожі товари".
  • Збільшення часу перебування на сайті. Чим більше часу людина проводить на вашому сайті – тим краще для SEO-просування, тим простіше буде вийти в ТОП пошукових систем. Кожна зайва секунда утримання уваги – це корисно.
  • Цінні пропозиції. Бонуси, акції, знижки, спеціальні пропозиції – зробіть який-небудь невеликий подарунок. Запропонуйте що-небудь корисне, і клієнт буде ваш.
  • Підняття рівня довіри до компанії. Зробити це можна за допомогою відгуків і оцінок – попросіть відвідувача залишити кілька приємних слів.

Правильно зроблена сторінка подяки здатна не тільки утримати на кілька зайвих секунд клієнта, а й може сприяти додатковим продажам. Тож будьте оригінальними та не бійтеся експериментувати.

Веб-аналітика Thank You Page

Ця сторінка існує для підвищення конверсії, тож було б логічним враховувати її під час аналітики. Для цього рекомендуємо відразу налаштувати цілі в системах веб-аналітики, щоб вести підрахунок кількості лідів і оцінювати ефективність різних каналів трафіку.

Для цього скопіюйте всю адресу сторінки з подякою у вигляді URL, а потім помістіть її в умови для цілі. Тут допоможуть такі поради:

  • вимкніть індексацію сторінки, щоб на неї користувач не міг потрапити випадковим чином до здійснення цільової дії;
  • використовуйте Google Analytics для відстеження кількості відвідувачів, які пройшли всі етапи воронки продажів від початку до кінця;
  • для створення красивої та зручної сторінки подяки використовуйте конструктори сайтів;
  • встановіть код ретаргетингу на сторінку подяки.

І особливу увагу приділіть тексту, щоб жодне ваше слово не могло викликати будь-яку негативну реакцію. Рекомендується на завершальному етапі провести невелике дослідження, опитавши незнайомих людей – показати їм сторінку та дізнатися реакцію.

Підбиття підсумків

Пам'ятайте, що сторінку подяки можна завжди покращити та доопрацювати, якщо з часом бачите, що цільова аудиторія не реагує так, як замислювалося. Експериментуйте з різними блоками та елементами, додавайте нові, прибирайте старі - і оцінюйте реакцію відвідувачів, стежте за показниками конверсії. Тільки так ви зможете знайти ідеальний рецепт сторінки подяки у вашому індивідуальному випадку.

views 12s
views 2
Поділитися

Чи була ця стаття корисною для вас?

Популярні пропозиції VPS

Інші статті на цю тему

cookie

Чи приймаєте ви файли cookie та політику конфіденційності?

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід роботи на нашому сайті. Якщо ви продовжуєте користуватися сайтом, не змінюючи налаштувань, вважайте, що ви згодні на отримання всіх файлів cookie на сайті HostZealot.