Як збільшити відвідуваність свого сайту

Як збільшити відвідуваність свого сайту

08:37, 17.11.2022

Зміст статті
arrow

  • Для чого збільшувати трафік?
  • SEO-маркетинг
  • Методи збільшення відвідуваності
  • Сірі методи просування: як робити не потрібно
  • Інструменти для відстеження відвідуваності 
  • Висновок

Сайт може мати шикарний дизайн, він може бути до країв наповнений пізнавальним і розважальним контентом, але це зовсім не гарантує високу відвідуваність. Як показує практика, для підвищення трафіку необхідно використовувати різноманітні інструменти, які покликані підвищити позиції сайту у видачі та зробити його більш привабливим для відвідувачів. У цій статті ми розповімо, як збільшити відвідуваність, і що потрібно робити для підтримки позитивної динаміки зростання трафіку.

Для чого збільшувати трафік?

Якщо ваш сайт існує для просування товарів і послуг, то підвищення трафіку – чудовий спосіб збільшити кількість клієнтів. Як наслідок, зростуть продажі і прибуток, ваша компанія зможе більше грошей інвестувати в розвиток і довгострокову підтримку проекту.

Для інформаційних ресурсів це також вкрай важливо, адже вони часто заробляють на рекламі. Чим більше людей побачить оголошення ваших рекламодавців, тим більше грошей у підсумку ви отримаєте. Розміщення партнерських посилань і рекламних банерів – чудовий спосіб для заробітку.

Тепер, коли з цим розібралися, перейдемо до розгляду основних інструментів для збільшення відвідуваності веб-сайту.

SEO-маркетинг

Пошуковий маркетинг дає змогу вивести сайт в органічний ТОП пошукової видачі, завдяки чому і збільшується в кінцевому підсумку трафік. Ось, наприклад, випадковий користувач відкриває адресний рядок і вводить запит "купити ноутбук". Google видасть результат за цим запитом, і верхні рядки займатимуть ті інтернет-магазини, які він вважатиме найбільш релевантними.

SEO-маркетинг – це цілий комплекс різноманітних методів та інструментів, що передбачає роботу в кількох напрямках:

  • структура сайту;
  • інтеграція в текстове наповнення певних ключів і LSI;
  • оптимізація швидкості завантаження сайту;
  • нарощування посилальної маси в глобальному Інтернеті;
  • SERM – комплекс заходів із підвищення репутації компанії в Мережі (відгуки, посилання, огляди, рекомендації).

Пошукова оптимізація ведеться одночасно на двох фронтах: на зовнішньому і на внутрішньому. Це один із найефективніших інструментів зі збільшення відвідуваності.

Просування може здійснюватися як за високочастотними, так і за низькочастотними ключами – тут все дуже індивідуально і залежить від кількості конкурентів. Головне - підібрати досвідченого SEO-фахівця, який грамотно складе семантичне ядро, відфільтрує "сміттєві" і нецільові запити, і під ті, що залишилися, оптимізує наявні сторінки та розділи сайту.

Як збільшити відвідуваність свого сайту

Методи збільшення відвідуваності

Розглянемо найбільш ефективні:

  1. Поштові розсилки. Email-маркетинг – хороший спосіб не тільки для залучення нової аудиторії, а й для утримання старої. Грамотно організована розсилка дасть змогу систематично підігрівати інтерес зареєстрованих користувачів до вашого ресурсу. Тут головне не перегинати і не завалювати людей спамом, інакше вас просто можуть внести в чорний список або відписатися. Важливо надсилати листи тільки в тих випадках, коли вам дійсно є, що запропонувати аудиторії – акції, знижки, нові матеріали в блозі, якісь індивідуальні пропозиції.
  2. Нарощування посилальної маси. Зовнішні посилання активно використовуються в зовнішній пошуковій оптимізації – підбираються майданчики, і для них пишуться цікаві статті, в які природним чином вплітається посилання на сайт замовника. По-перше, такий підхід дає змогу підвищити позиції сайту в пошуковій видачі, оскільки Google лояльніший до тих ресурсів, на які часто посилаються інші веб-сайти. По-друге, якщо стаття дійсно цікава і корисна, то ви зможете заманити до себе частину людей з цих самих сайтів.
  3. Створення підсайтів і груп на популярних майданчиках і в соціальних мережах. SMM давно став важливою частиною SEO-просування, і він дає змогу ефективно збільшувати відвідуваність сайту в перспективі. Ви просто створюєте "локальні" представництва на різних платформах і займаєтеся їхнім розвитком, підтримкою. Аудиторія поступово збільшується, і вже звідти люди переходять на ваш основний сайт. Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, Tik-Tok – таких майданчиків дуже багато, важливо лише правильно визначити, які з них найкраще підходять для вашого сайту, і де ваша цільова аудиторія зосереджена найсильніше.
  4. Створення каналу на YouTube. Це найпопулярніший у світі відеохостинг, тож якісний контент обов'язково знайде свою аудиторію. Ролики з YouTube можна інтегрувати в структуру сайту, а на самому YouTube можна під роликами залишати посилання, що ведуть на сайт. За допомогою відеороликів можна значно спростити завдання з наповнення контентом, що залучає, створювати гайди, записувати семінари, робити огляди. Так, це потребуватиме додаткових фінансових витрат, оскільки створення якісного відеоконтенту вимагає великих зусиль, але в перспективі це завжди окупається.
  5. Контекстна реклама. Насамперед ідеться про оголошення, які Google показує в самому верху пошукової видачі. Так, це коштує грошей, зате дає змогу миттєво потрапити в ТОП видачі і, відповідно, збільшити трафік.
  6. Офлайн-методи – розміщення банерів, роздача флаєрів з QR-кодом, брошур, візиток та інші методи традиційної реклами.

Крім роботи над контентом, зовнішнім і внутрішнім, важливо також приділити увагу оптимізації роботи сайту. Скоротити час завантаження, зробити інтерфейс зручнішим і приємнішим, подбати про зручність відвідувачів на всіх рівнях – усе це дає змогу в перспективі втримати аудиторію, зробити її лояльнішою і постійнішою.

Сірі методи просування: як робити не потрібно

Існує ще так зване "сіре" СЕО, що включає кілька механізмів із сумнівною ефективністю:

  1. Закупівля неякісних посилань на біржах посилань. Такий підхід дає змогу швидко наростити кількість посилань, але ось на практиці всі ці тексти "мертві", їх ніхто не читає, а кількість переходів за посиланнями мінімальна. Важливо пам'ятати, що Google може застосувати санкції до вашого сайту, якщо система виявить, що ви практикуєте подібне.
  2. Імітація дій відвідувачів на сайті – штучне збільшення часу, проведеного на сайті, нарощування кількості кліків, написання несправжніх відгуків тощо. Штучна накрутка сучасними алгоритмами розпізнається досить легко, і ефективність подібних методів сумнівна.
  3. Кросслінкінг. Також є "сірим" методом просування, і теж карається пошуковими системами.
  4. Спам ключовими словами. Ви, напевно, натикалися на сайти з дуже дивними статтями, в яких немає ніякого сенсу, і які перенасичені ключовими словами, що нагадують пошукові запити. Це воно і є – колись давно такий підхід давав змогу швидко збільшити відвідуваність, але зараз не працює.
  5. Розміщення неунікального, краденого контенту. Такий підхід до маркетингу не обіцяє високих позицій у видачі.
  6. Публікація забороненого, нелегального контенту. Може призвести не тільки до блокування сайту, а й до початку кримінального розгляду щодо порушників.

Займатися подібним маркетингом у 2022 році не рекомендується, оскільки ефективність перерахованих вище методів під великим питанням, і часто навіть шкодить.

Інструменти для відстеження відвідуваності 

Найвідомішим і найпопулярнішим є інструмент Google Analytics – він дає змогу відстежувати відвідуваність сайту, джерела переходу, вміє аналізувати поведінку користувачів і навіть дає змогу оцінити ефективність роботи контекстної реклами. І це лише мала частина всіх можливостей Google Analytics.

Ще одним популярним інструментом є Hotjar – з його допомогою ви можете візуально стежити за активністю користувачів на сайті. В арсеналі є навіть так звана "теплова" карта кліків і скролінгу. Він показує де ваші користувачі найчастіше затримуються на сайті, хедер, футер тощо.

Висновок

Пам'ятайте, що чисте СЕО вимагає більше часу і зусиль, але і результат у підсумку буде більш якісним і довгограючим. Сподіваємося, наша стаття допоможе вам підняти відвідуваність і надалі конвертувати новоприбулу аудиторію в додатковий прибуток. Якщо залишилися запитання, звертайтеся в будь-який час!

views 11s
views 2
Поділитися

Чи була ця стаття корисною для вас?

Популярні пропозиції VPS

Інші статті на цю тему

cookie

Чи приймаєте ви файли cookie та політику конфіденційності?

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід роботи на нашому сайті. Якщо ви продовжуєте користуватися сайтом, не змінюючи налаштувань, вважайте, що ви згодні на отримання всіх файлів cookie на сайті HostZealot.