Мій платіж прострочений, що робити?

Зверніть увагу, що рахунки формуються автоматично за 2 тижні до дати оплати, щоб у вас було достатньо часу для здійснення платежу.
Крім того, ви можете скористатися функцією "Додати кошти", і заборгована сума буде автоматично списана з вашого балансу, коли рахунок буде виставлений.

Якщо платіж залишається простроченим, послуга буде призупинена на другий день після дати оплати і відключена на десятий день.
Після відключення послуги є можливість відновити її з резервної копії. Резервна копія зберігається протягом 1 місяця, а вартість відновлення становить 5 євро.

Якщо вам потрібна додаткова допомога або у вас є питання щодо платежу, не соромтеся звертатися до нас.

views
views 0
Поділитися

Was the article useful to you?

cookie

Чи приймаєте ви файли cookie та політику конфіденційності?

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід роботи на нашому сайті. Якщо ви продовжуєте користуватися сайтом, не змінюючи налаштувань, вважайте, що ви згодні на отримання всіх файлів cookie на сайті HostZealot.