Мій сервіс не активовано або перебуває в статусі очікування. Що робити?

Є три можливі причини, чому ваш сервіс ще не активовано:
1. Ви ще не оплатили своє замовлення.
2. Ви не підтвердили свою електронну адресу.
3. Ви проходите нашу процедуру KYC, яка зазвичай займає деякий час, якщо у нас є певні підозри щодо вашої реєстрації.

views
views 0
Поділитися

Was the article useful to you?

cookie

Чи приймаєте ви файли cookie та політику конфіденційності?

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід роботи на нашому сайті. Якщо ви продовжуєте користуватися сайтом, не змінюючи налаштувань, вважайте, що ви згодні на отримання всіх файлів cookie на сайті HostZealot.